Szkolenie międzykulturowe Obsługa zagranicznego Klienta uczy wysokich standardów obsługi klienta zagranicznego, budowania pozytywnych długoterminowych relacji oraz sprawnej komunikacji wirtualnej, przy jednoczesnym wykorzystaniu techniki do wspomagania procesu efektywnej pracy. Podnieś jakość obsługi zagranicznego Klienta w Twojej organizacji!
Co jest główną osią szkolenia Obsługa zagranicznego Klienta?
- Podniesienie jakości obsługi zagranicznego Klienta dla realizacji SLA, zwiększenia skuteczności działania firmy i obustronnego komfortu współpracy.
Jakich treści możesz spodziewać się na szkoleniu obsługa zagranicznego Klienta?
- Cel i zakres obsługi klienta w naszej organizacji
- Modele obsługi klienta
- Standardy obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- Typy klientów – jak sobie z nimi radzić
- Komunikacja z zagranicznym klientem – istotne elementy i skuteczne techniki
- Asertywność w kontakcie z zagranicznym klientem – praktyka
- Trudne sytuacje w pracy z zagranicznym klientem – jak sobie z nimi radzić – praktyka
STRATEGIA SZKOLENIOWA
- Kwestionariusz badający sposób pracy z klientem i konkretne potrzeby organizacji związane z obsługą klienta,
- Intensywna sesja warsztatowa.
CZAS TRWANIA:
1-2 dni
Spraw, by Twój zespół sprawnie i efektywnie potrafił tworzyć i pogłębiać relacje z zagranicznym partnerem!
Nasze szkolenia dostosowujemy do indywidualnych potrzeb Klienta.
Szkolenia międzykulturowe, szkolenia dla menedżerów oraz szkolenia biznesowe prowadzimy w języku angielskim, polskim oraz w innych językach europejskich. Szkolenia biznesowe po angielsku są naszą naturalną domeną.