Strony

Zarządzanie pracownikami z Ukrainy

Poczuj podstawowe różnice między kulturą Polski i Ukrainy. Poznaj wzorce komunikowania się, znaczenie siły i roli komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontaktach z Ukraińcami. Wychwyć czynniki wpływające na jakość Waszej wzajemnej współpracy. Dowiedz się, jak Ukraińcy postrzegają polskich współpracowników i menedżerów i jak ich percepcja pokrywa się z Twoją „prawdą”. Naucz się, jak budować długoterminowe relacje z Ukraińcami. Na naszym szkoleniu zdobędziesz kompetencje międzykulturowe niezbędne do efektywnej pracy z Ukraińskim partnerem i pracownikiem.

 

Korzyści:

  • Zrozumiesz podstawowe różnice między kulturą Polski i Ukrainy
  • Poprawisz komunikację między partnerami z Polski i Ukrainy
  • Dowiesz się nie tylko jak zrobić dobre pierwsze wrażenie na partnerach biznesowych, ale także jak oni postrzegają Ciebie i Twoje zachowanie
  • Poprawisz efektywności zarządzania pracownikami z Ukrainy przez polskich menedżerów

 

Program:

Omawiane zagadnienia
Otwarcie szkolenia

  • Przedstawienie Trenera oraz uczestników szkolenia
  • Quiz o Ukrainie
Ukraina i jej obywatele

  • Ogólne informacje o Ukrainie: ludzie, klimat, tło historyczne, religia, kultura
  • Wpływ historii na zachowania ludzi zamieszkujących Ukrainę
Zarządzanie pracownikami z Ukrainy

  • Jak Ukraińcy postrzegają polskich współpracowników i menadżerów i jak ich percepcja pokrywa się z naszą „prawdą”
  • Obszary potencjalnych wyzwań we współpracy z ukraińskim pracownikiem
Komunikacja międzykulturowa

  • Wzorce komunikowania się: komunikacja bezpośrednia/pośrednia, niski/wysoki kontekst
  • Znaczenie ciszy
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna, nieporozumienia
Podejście do współpracy

  • Czynniki wpływające na jakość współpracy biznesowej Polaków i Ukraińców
  • Rozumienie konstruktywnej współpracy / Obrazu pracownika a pracodawcy / Planowanie / Przejrzystość zasad / Zarządzanie konfliktem
Budowanie długoterminowych relacji z Ukraińcami

  • Kryteria budowania zaufania w różnych kulturach
  • Jakie są moje własne potrzeby i standardy niezbędne do budowania zaufania do współpracownika / pracownika? Jak mogę to jasno powiedzieć
Podsumowanie i zamknięcie szkolenia

  • Zbieranie dobrych praktyk i wskazówek w międzynarodowym kontakcie
  • Mój osobisty plan działania
  • Informacje zwrotne i zamknięcie sesji
Poznaj kod kulturowy swojego partnera, aby osiągać sukces we wzajemnej współpracy!

Nasze szkolenia dostosowujemy do indywidualnych potrzeb Klienta. Dopasowujemy ofertę do danej organizacji.

 

Szkolenia prowadzimy w języku angielskim, polskim oraz w innych językach europejskich

Zamów to szkolenie dla swojego zespołu!
JESTEŚ W NAJLEPSZYM GRONIE. ZAUFALI NAM
ROZWIJAJ SIĘ Z ETTA!