Strony

17 Gru Working internationally – both inside and outside: Case study

Startup Stock Photos

-Zapobiegać jest lepiej niż leczyć – Powiedzieli, planując rozkład sił w nowo otwartym centrum serwisowym w północnej Polsce. Kraje skandynawskie są cenione za ich międzykulturową świadomość, a sama firma udowodnia to dobrą renomą. Pracownicy mieli wspierać działania firmy w całej Europie w obszarach takich jak obsługa klienta, finanse, zaopatrzenie i IT. Cieszyliśmy się na myśl o udziale w rozwijaniu zupełnie nowego oddziału, drugiej największej jednostki tej firmy w Europie, zaraz po siedzibie głównej w Helsinkach.

Wszyscy nowi pracownicy otrzymali oprócz podstawowych treningów wprowadzających także pełnowymiarowe treningi międzykulturowe przygotowujące ich do efektywnej pracy w takim środowisku. Cały proces trwał kilka kwartałów.

Teraz, blisko 25% zatrudnionych osób na miejscu pochodzi z poza granic Polski, pracują oni całkowicie międzynarodowo I nawet obecny CEO złożył gratulacje za tak szybki rozwój centrum I budowę tak silnego zespołu. Odnosząc się do własnych doświadczeń, mówił o ogromnej wartości tworzenia międzynarodowego środowiska pracy – a oni właśnie to zrobili, od razu od początku. Dla konsultantów, takich jak my, jest to najlepsza praktyka: zapobieganie jest o wiele, wiele lepsze niż interwencja i wyposażanie ludzi w wiedzę, w jaki sposób podejść do ich wielokulturowych aktywności pozawala zapobiec wielu, niepotrzebnym problemom czy frustracjom.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl