Strony

Rozmowa z pracownikiem. Efektywny feedback menedżerski

Czy Twoi współpracownicy dostają od Ciebie konstruktywny feedback i mają możliwość zmian? Jak oni Cię odbierają? Efektywny feedback menedżerski jest podstawą sprawnego funkcjonowania zespołu. Prawidłowo poprowadzony „dodaje skrzydeł”! Naucz się prowadzić rozmowy z pracownikami i wpływać na osiągnięcia swojego zespołu!

 

 

Dla kogo?

  • Dla menedżera, który chce poprawić swoje kompetencje w zakresie udzielania mniej i bardziej złożonych informacji zwrotnych.

 

CELE/ Czego nauczysz się na szkoleniu:

  • Dowiesz się, gdzie zaczyna się feedback
  • Poznasz zasady i dobre praktyki udzielania korygującej i wzmacniającej informacji zwrotnej
  • Przećwiczysz prowadzenie złożonych rozmów z pracownikami, w tym trudne rozmowy menedżerskie
  • Dowiesz się, jak w sposób motywujący przeprowadzić rozmowę roczną.

 

Focus

  • Ułatwienie prowadzenia odpowiednio poprowadzonych rozmów z pracownikami w ramach udzielania feedbacku

Zawartość

  • Wyznaczanie celów i sposobu monitorowania – wstęp do dobrego feedbacku,
  • Zasady i praktyka udzielania feedbacku,
  • Struktury feedbacku w zależności od odbiorcy,
  • Feedback ad hoc a rozmowa oceniająca – podobieństwa i różnice,
  • Prowadzenie rozmowy rocznej – praktyka,
  • Trudne sytuacje do udzielania feedbacku – rozmowy dyscyplinujące – praktyka

STRATEGIA SZKOLENIOWA

  • Intensywny warsztat, którego znaczną część stanowią symulacje przerabianych technik.

 

CZAS TRWANIA:
2 dni

 

Prowadź rozmowy efektywnie i pewnie!

Nasze szkolenia dostosowujemy do indywidualnych potrzeb Klienta. Dopasowujemy ofertę do danej organizacji.
Szkolenia prowadzimy w języku angielskim, polskim oraz w innych językach europejskich.

Inne często wybierane przez Klientów zagadnienia z tego zakresu:

  • Rola krytyki i pochwały w pracy
  • Działania motywujące i demotywujące
  • Udzielanie informacji zwrotnej dla pracowników
  • Rola lidera w kierowaniu i angażowaniu pracowników
  • Cechy skutecznego i efektywnego lidera
  • Przyjmowanie feedbacku od pracowników
  • Asertywność w kontakcie z pracownikami
  • Trudne rozmowy
  • Rozmowy z pracownikami o różnym stażu pracy i doświadczeniu
Zamów to szkolenie dla swojego zespołu!
JESTEŚ W NAJLEPSZYM GRONIE. ZAUFALI NAM
ROZWIJAJ SIĘ Z ETTA!

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl