Strony

Obsługa klienta w Shared Service Center

Trening dotyczący obsługi w Shared Sercive Center uczy wysokich standardów obsługi klienta zagranicznego, budowania z nim dobrych długoterminowych relacji oraz sprawnej komunikacji wirtualnej, przy jednoczesnym wykorzystaniu techniki do wspomagania procesu efektywnej pracy. Podnieś efektywność i jakość obsługi zagranicznego Klienta w Twojej organizacji!

 

DLA KOGO?

  • Team Leaderzy zespołów zajmujących się obsługą klienta
  • Pracownicy zajmujący się obsługą klientów wewnętrznych i zewnętrznych)

 

CELE/ Czego nauczysz się na szkoleniu:

  • Dowiesz się, jak obsługa klienta przekłada się na długotrwałe relacje i dobrą sprzedaż
  • Poznasz standardy obsługi różnych rodzajów klientów i techniki komunikacyjne zwiększające skuteczność kontaktu z klientem
  • Przećwiczysz, jak pracować efektywnie z klientem pod presją czasu i jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z różnego typu klientami
  • Dowiesz się, jak powinna przebiegać komunikacja wirtualna np. przez telefon, mail, telekonferencję, aby była skuteczna

 

FOCUS:

  • Rozwinięcie obsługi Klienta dla zwiększenia skuteczności działania firmy i komfortu współpracy.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Cel i zakres obsługi klienta w naszej organizacji a inne modele obsługi klienta
  • Standardy obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego
  • Typy klientów – jak sobie z nimi radzić
  • Komunikacja z klientem – istotne elementy i skuteczne techniki
  • Asertywność w kontakcie z klientem – praktyka
  • Trudne sytuacje w pracy z klientem – jak sobie z nimi radzić – praktyka

 

STRATEGIA SZKOLENIOWA:

  • Kwestionariusz badający sposób pracy z klientem i konkretne potrzeby organizacji związane z obsługą klienta,
  • Intensywna sesja warsztatowa.

 

CZAS TRWANIA

  • 1-2 dni

 

Spraw, by Twój zespół sprawnie i efektywnie potrafił tworzyć i pogłębiać relacje z zagranicznym partnerem!

Nasze szkolenia dostosowujemy do indywidualnych potrzeb Klienta. Dopasowujemy ofertę do danej organizacji.
Szkolenia prowadzimy w języku angielskim, polskim oraz w innych językach europejskich.

Zamów to szkolenie dla swojego zespołu!
JESTEŚ W NAJLEPSZYM GRONIE. ZAUFALI NAM
ROZWIJAJ SIĘ Z ETTA!

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl