Strony

Obsługa zagranicznego klienta

Szkolenie międzykulturowe Obsługa zagranicznego Klienta uczy wysokich standardów obsługi klienta zagranicznego, budowania pozytywnych długoterminowych relacji oraz sprawnej komunikacji wirtualnej, przy jednoczesnym wykorzystaniu techniki do wspomagania procesu efektywnej pracy. Podnieś jakość obsługi zagranicznego Klienta w Twojej organizacji!

DLA KOGO jest to szkolenie?

  • Team Leaderzy zespołów zajmujących się obsługą zagranicznego klienta
  • Pracownicy sektora SSC, BPO, ITO – Centrów Usług Wspólnych, centrów outsourcingowych, centrów IT
  • Członkowie zespołów pracujących na wybrane regiony lub kraje, np. obsługujących Klientów ze Skandynawii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, itd.
  • Pracownicy realizujący obsługę wewnętrznych klientów korporacyjnych

 

CELE/ Czego nauczysz się na szkoleniu?

  • Dowiesz się, jak prawidłowa komunikacja międzykulturowa oraz obsługa klienta przekłada się na długotrwałe relacje i dobrą sprzedaż
  • Poznasz standardy obsługi różnych rodzajów klientów i techniki komunikacyjne zwiększające skuteczność kontaktu z zagranicznym klientem
  • Przećwiczysz, jak pracować efektywnie z zagranicznym klientem pod presją czasu i jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientami z różnych krajów
  • Dowiesz się, jak powinna przebiegać sprawna i skuteczna komunikacja wirtualna

 

Co jest główną osią szkolenia Obsługa zagranicznego Klienta?

  • Podniesienie jakości obsługi zagranicznego Klienta dla realizacji SLA, zwiększenia skuteczności działania firmy i obustronnego komfortu współpracy.

 

Jakich treści możesz spodziewać się na szkoleniu obsługa zagranicznego Klienta?

  • Cel i zakres obsługi klienta w naszej organizacji
  • Modele obsługi klienta
  • Standardy obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego
  • Typy klientów – jak sobie z nimi radzić
  • Komunikacja z zagranicznym klientem – istotne elementy i skuteczne techniki
  • Asertywność w kontakcie z zagranicznym klientem – praktyka
  • Trudne sytuacje w pracy z zagranicznym klientem – jak sobie z nimi radzić – praktyka

 

STRATEGIA SZKOLENIOWA

  • Kwestionariusz badający sposób pracy z klientem i konkretne potrzeby organizacji związane z obsługą klienta,
  • Intensywna sesja warsztatowa.

 

CZAS TRWANIA:

1-2 dni

 

Spraw, by Twój zespół sprawnie i efektywnie potrafił tworzyć i pogłębiać relacje z zagranicznym partnerem!

Nasze szkolenia dostosowujemy do indywidualnych potrzeb Klienta.
Szkolenia międzykulturowe, szkolenia dla menedżerów oraz szkolenia biznesowe prowadzimy w języku angielskim, polskim oraz w innych językach europejskich. Szkolenia biznesowe po angielsku są naszą naturalną domeną.

Inne często wybierane przez Klientów szkolenia międzykulturowe:

Zamów szkolenie międzykulturowe dla swojego zespołu!
JESTEŚ W NAJLEPSZYM GRONIE. ZAUFALI NAM
    Sorry, no posts matched your criteria.
ROZWIJAJ SIĘ Z ETTA!

Subscribe to our newsletter