Strony

15 Kwi JAK PRACOWAĆ NA ODLEGŁOŚĆ : CASE STUDY

– Jesteśmy tak sfrustrowani, nie możemy tego tak zostawić. Mamy dość, jesteśmy bliscy poddania się. – Powiedział kierownik zespołu, gdy nasz konsultant zapytał o współpracę. – Być może to jest zły projekt, być może siedzimy w złym towarzystwie.

– Więc, dokładnie co się dzieje ? – Nie mógł wyjaśnić wszystkiego szczegółowo. Wszystkie małe rzeczy zebrały się w duży stos.. Na szczycie, Polacy pracowali dla Klienta z Indii! W tym scenariuszu, był dostawca usług, który musiał się dostosować do potrzeb i oczekiwań Klienta w Indiach. Współpracując w pełni wirtualnie, nie spotkawszy się nigdy twarzą w twarz.

Musieliśmy zrozumieć, co tak naprawdę dzieje się w komunikacji. Trener przeanalizował najgorętsze tematy mailowe pod względem ich szybkości, ilości i ilości osób zawartych w kopiach. Niektóre problemy stały się widoczne. Polacy potrzebowali wiedzieć więcej na temat budowania relacji na odległość, w bardziej wysoko kontekstowej i zorientowanej na relacje kulturze niż ich własna. Wyjaśnienie rzeczy, takich jak konieczność utrzymania kontaktu przez czat dla inżynierów IT w Polsce nie było łatwe – ale jednak dla wielu z nich zrozumiałe. Zespół miał szczęście: najważniejsze, kierownik wiedział, jak się tym zająć. Szkolenie stało się pierwszym krokiem do roku zmiany i ewolucji w sposobie w jaki się komunikowali z ich Hinduskim partnerem – a także powolną ewolucją w stronę udanej, wirtualnej współpracy.

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.